• Львів, вул. Богданівська 15
  • Пон - Суб 08:00 - 19:00
  • 097-707-88-78
сервіс тесла у львові

Цікаві факти Tesla

Цікаві факти про Tesla

 

Хоча спочатку ідея стартапа зародилася в Мартіна Еберхарда. Талановитий інженер давно мріяв про машину з економною витратою, але по частині автомобілів був повний профан. Та й скромних накопичень чи вистачало на гідний старт.

Тому Мартін Звернувся по допомогу до Ілона Маска і не прогадали. На той момент Маск вже отримав свої $ 165 млн. Від продажу PayPal і жадав вкластися в амбітний проект. Tesla виявилася дуже доречною.

Іншими співзасновником компанії стали Ларрі Пейдж і Сергій Брін, засновники Google. А також давній напарник Еберхарда Марк Тарпеннінг.

Над дизайном першого авто вирішили довго НЕ заморочуватися. Хлопці просто взяли бензинову Lotus Elise і перевели її на електроживлення. І варто віддати належне, машинка вийшла, що треба.

Tesla була на межі банкрутства, на початкових етапах Маск вклав в проект тесла $ 7500000. Через годину знадобилося ще $ 13 млн .. А вже взимку 2007 року в компанії настала фінансова криза.

Тоді в команду запросили Зива Дрор, Який був президентом Tesla Motors весь наступний рік. Справи пішли в гору, і обов’язки генерального директора знову перейшли до Ілона Маска. На той момент він вклав в Tesla Motors близько $ 70 млн.

Для порятунку фінансового становища Tesla, десята частка акцій була продана Daimler AG за $ 50 млн. Вигідне угода була підписана в травні 2009.

А ще через місяць компанія вирішила взяти в борг у міністерства енергетики США. Ну а що, чому немає. Сума була немаленька – $ 465 млн. Але розплатитися з кредиторами вдалося за 4 успішних роки. Правда потім Маску довелося розщедритися ще на $ 100 млн.

Внутрішнє оздоблення салону, батарея підвищеної ємності – все це збирається вручну. І додає особливу родзинку преміальними електрокара. Ну і коштує такий «hand made», зрозуміло, дорожче.

Що особливого в електрокарах Tesla Motors?
Сьогодні кожен авторитетний бренд виділяється своїми фішками. І в електрокарів Tesla їх безліч.

І одна з них – «розумна» пневмопідвіска, яка сама може регулювати просвіт між авто і трасою. Варто один раз проїхати по вибоїстій російської дороге, і наступного разу машина сама відрегулює підйом на знайомих їй ямах.

Крім того, днище електрокара захищений від несподіванок 6-міліметрової броньоване панеллю. А за рахунок рекуперативного гальмування, гальмівні колодки взагалі НЕ доведеться міняти. Ніколи. Втім, як і більшість деталей авто – заміні підлягають лише 4 колеса і пара двірників.

Компанія працює по відкрита принципу
Цікаво і те, що компанія НЕ ховає свої розробки. Навіть незважаючи на безліч патентів, Tesla відкрито надає в користування свої інженерні рішення.

А все тому, що компанія зацікавлена ​​в розвитку електротранспорту. І, в словами керівництва, а не боїться здорової конкуренції.

Крім того, функції електрокара легко можна розширити, просто оновив систему. Так, точно так же, як на iPhone або iPad. Наприклад, восени минулого року деякі моделі після поновлення отримали функцію круїз-контролю і «Автопілот». Правда, активація Деяких з них коштує грошей.

Що з продажами?
За 2015 рік, на Tesla пересіли 50 тисяч автолюбителів, з них 580 українців. А продаваемость Model S зросла на 75%.